Servicii
Diversitatea si calitatea serviciilor si produselor Selco au fost factorii principali in impunerea pe piata tehnologiei informatiei din Resita.
Noi consideram ca pe termen mediu si lung, o gama completa de servicii si produse de calitate poate aduce beneficii majore clientilor printr-o abordare cat mai eficienta, depasind cu mult orice alt avantaj pe termen scurt, evident la momentul cumpararii.
Pentru ca vrem ca serviciile oferite de
Selco Resita sa va fie de folos, va promitem ca acestea se vor imbogati si imbunatati pentru a va pune la dispozitie toate informatiile de care aveti nevoie atunci cand veti fi interesat de un serviciu sau de un produs.
Contract de asistenta
Pentru rezolvarea problemelor software si hardware care apar in societatea dvs. va propunem incheierea unui contract de prestari servicii cu valoare si decontare lunara pentru care ne asumam urmatoarele obligatii:
- Interventii la cerere atat la sediul beneficiarului cat si la sediul Selco Resita
- Diagnosticarea subansamblelor defecte in termen de 24 de ore de la anuntarea starii de defect.
- Inlocuirea subansamblelor defecte cu subansamble identice functional, furnizate contra cost.
- Intretinerea periodica, hardware, software si case de marcat fiscale.
- Indepartarea virusilor software de pe harddisk-urile echipamentelor ce fac obiectul contractului.
- Asistenta tehnica la sediul beneficiarului sau la sediul Selco Resita pentru utilizarea echipamentelor si programelor.
- Adaptarea si modificarea pachetelor de programe comercializate conform modificarilor legislative.